Wedstrijdverslagen

Op deze pagina zijn wedstrijdverslagen te vinden, ingestuurd door onze leden. Mocht u ook een wedstrijdverslag willen publiceren op de website, stuur deze dan naar [email protected].

Fiks moet meerdere erkennen in Fortuna

23 april 10:00  Fiks heeft niet kunnen stunten tegen Fortuna. Deze tegenstander, één van de favorieten voor de veldtitel, speelt in de zaalcompetitie op het allerhoogste platform en eindigde dit seizoen daar in het linkerrijtje op de vijfde plaats. Fiks verloor de eerste wedstrijd in de tweede helft veldcompetitie met 12-18.meer »

Kampioenen jeugdteams Fiks in zaalcompetitie

25 maart 10:45  Fiks D1 en E3 pakken de titelmeer »

Fiks klaart klus om de titel

18 maart 11:45  Afgelopen zaterdag is Fiks in Wolvega kampioen geworden na een 22-22 gelijkspel tegen mede titelkandidaat SCO. Komend seizoen zal de Oegstgeester korfbalclub opnieuw uitkomen op het één na hoogste niveau van de competitie; Korfballeague 2.meer »

Fiks neemt revanche op Wageningen

11 maart 20:00  Fiks heeft afgelopen zaterdag revanche genomen op Wageningen, waartegen in de vorige ontmoeting de enige nederlaag dit zaalseizoen werd geleden. Na het eindsignaal stond er 28-23 als eindstand op het scorebord.meer »

Felicitaties voor Fiks D1

4 maart 17:45  Afgelopen zaterdag pakte Fiks D1 de titel na een 8-6 zege op Korbis D1. Daarmee was de laatste horde op weg naar het kampioenschap genomen. Fiks D1 speelt vrij hoog en treft daarom tegenstanders van formaat.meer »

Fiks blijft op koers voor kampioenschap

4 maart 17:45  Afgelopen zaterdag heeft Fiks ook de wedstrijd tegen SDO uit Kamerik winnend afgesloten. Na afloop stond er een 28-21 voordelige stand op het bord. Daarmee bleef de koppositie behouden. meer »

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!